Bolavá záda cviky /  7. září 2017 /  1826 Zhlédnutí

1. Na cvičení budete potřebovat opasek, jak se nosí například na karate. Pokud takový nemáte postačí i běžný opasek.

2. Lehněte si na záda, jednu nohu pokrčte v koleni a druhou natáhněte nahoru. Opasek si přehoďte přes chodidlo v asi první třetině a rukama ho zachyťte v polovině délky mezi vaším kolenem a chodidlem.

3. Pokud máte stažené svaly a nedokážete to udělat v této poloze, klidně nohu zakloňte méně a opasek chyťte v delší vzdálenosti, například na celou délku mezi chodidlem a kolenem.

4. Držte tuto polohu a zhluboka dýchejte 30 sekund až 1 minutu.

5. Nyní nohy vyměňte a cvičení opakujte s druhou nohou. Znovu při tom zhluboka dýchejte.

6. Po 30 sekundách nohy znovu vyměňte a cvičení proveďte ještě jednou s první a pak ještě jednou s druhou nohou.

7. Jak budete toto cvičení provádět každý den a svaly se vám budou uvolňovat, pásek se pokuste přidržet ve stále kratší vzdálenosti. Noha však musí být stále vyrovnaná.

Zdroj videa a textu: http://www.vylectese.cz/

Související videa

loading...

Hledání videa

Přihlašte se k odběru našeho newsletteru s novinkami našeho projektu.

banner3.gif