o lecivych bylinkach_17.3.12

Čím více se blíží Jarní rovnodennost, tím více mnozí z vás vnímáte a prožíváte jarní únavu. A tak v březnu máte nejvyšší čas na absolvování očistné kůry, která vám navrátí zpět energii,protože jarní únava vzniká i nedostatkem vitamínů a minerálních látek, které je potřeba denně pravidelně doplňovat a to včetně odpočinku. Bylinky jsou rostlinky, které nám slouží a které nám zpříjemňují život. Takže můžete do nádobky s horkou vodou nejenom přidat pár kapek voňavé levandulové silice, ale proti únavě i pár kapek santalového dřeva a citrónu. Nádobu můžete také naplnit půl sklenkou růžové vody a přidat polévkovou lžíci mletého hřebíčku. Jestliže chcete bylinky pálit, pak si připravte pánev se zesíleným dnem, do pánve vložte semínka anděliky, suchý andělikový kořen, kořen omanu pravého, violky vonné, hřebíček a rozchodnici růžovou. Když z bylinek začne stoupat kouř, sundejte pánev z ohně a projděte se s ní po místnosti.

BylinkyJako doplněk očistné kůry můžete vyzkoušet bylinné koupele 🙂 Nejlepším doporučením je nasypat bylinky do pytlíčku, které pak vložíte do připravené lázně. Takže si vezmete dobromysl (cca 300 gramů sušené natě)  a také mladé výhonky z borovice a pečlivě vše zabalíte do plátěného pytlíčku. Ve vodě odpočívejte 10 minut. Pro jarní tonizující bylinné koupele jsou také vynikající kopřivy, pampelišky, sedmikrásky a lístky ostružiny 🙂 Bylinky bohaté na éterické oleje pak můžete přidat do bylinné sauny – vhodná do kbelíku v sauně je směs z bazalky, eukalyptu, levandule, alosie trojlisté, borovice, rozmarýny, růžových lístků a šalvěje.

K osvěžení unavených chodidel přidejte plnou hrst bylinek do vaničky určené ke koupeli nohou, kterou naplníte horkou vodou – vavřín, levandule, šalvěj, majoránka, tymián a 15 ml. mořské soli.

A pěstujte bylinky doma v hliněném květináči, anebo si vytvořte bylinkovou zahrádku, jedině tak si můžete denně s láskou dopřát čarokrásnou léčivou sílu nádherných kouzelných bylinek a potěšit lahodným pohledem svoje dušičky 🙂

Důležitý je pitný režim a příjem energie z potravin, nezapomeňte, že velice důležitá je snídaně s celozrnným pečivem, obohacená ovocem, obilnými lupínky anebo netučným jogurtem, k obědu jezte libové maso s velkou zeleninovou přílohou a večeři si dopřejte bohatou na proteiny. Zdravé potraviny našim tělíčkům také dodají tolik potřebnou energii.

Mějte se úžasně, léčivě a srdíčkově, s láskou vaše Jitka Bártová.

JItka BártováNapsala astroložka Jitka Bártová - České Budějovice - telefony 775 097 667 a 777 602 325  ♥   www.povidanishvezdami.cz

Tento článek není dovoleno kopírovat na jiné weby ani kopírovat části textu. Pokud chcete článek publikovat, získejte si osobní souhlas autorky. Budeme však velmi rádi, když jej budete sdílet na sociálních sítích. Ke snadnému sdílení na facebooku využijte tlačítko sdílet v horní části článku. Děkujeme, že dodržujete naše autorská práva. :-))

Novinky ze všech kategorií článků

PODPOŘTE NAŠÍ PRÁCI A ZAŠLETE NÁM FINANČNÍ DAR, VELICE DĚKUJEME.
2201380141/2010. Pro platby ze zahraniční: FIO Banka, a.s.
IBAN: CZ7720100000002201380141

NEBO PŘES PAYPAL třeba 111,- nebo 222,- Kč
national cpr association